«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای

  • کد خبر: ۷۲۶۰۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای
با توجه به افزایش تولیدات هنری و رسانه‌ای حوزه سواد رسانه‌ای در سال‌های گذشته، امسال برای نخستین بار در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال بخش ویژه‌ای به تقدیر از برترین آثار سواد رسانه‌ای اختصاص یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و رئیس هیئت داوران بخش سواد رسانه‌ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال گفت: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از ۴ اثر برگزیده بخش سواد رسانه‌ای جشنواره و جمعا ۸۰ میلیون تومان در قالب‌های تارنما و نرم افزار، صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای و هنر‌های دیجیتال شامل پویانمایی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و ... از جمله عوامل انگیزشی است که برای تقدیر از هنرمندان و فعالان سواد رسانه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته دکتر محمد صادق افراسیابی علاقه‌مندان از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی platzaar.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره و بارگذاری آثار خود اقدام نمایند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به دیگر اقدامات این مرکز در حوزه سواد رسانه‌ای گفت: تولید و انتشار ۳۰۰ موشن گرافیک با موضوع سواد رسانه‌ای از جمله دیگر اقداماتی است که در حال انجام است و تا کنون ۴۰ موشن گرافیک تولید شده با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی صرفا در فضای اینستاگرام و کانال‌های تلگرام متعلق به برخی سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌های جمعی کشور نزدیک به ۷ میلیون بار دیده شده است.

او با اشاره به همکاری سازمان صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: شبکه جهانی سپهر، شبکه سلامت سیما و فضای مجازی معاونت صدا تا کنون بیشترین همکاری را نسبت به سایر بخش‌های صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->